Exhaurida!

Mel ecològica de Can Knudsen

18,00 

Pes Net 450 g

Exhaurida!

Reservar
Actualment aquest producte està exhaurit, no obstant pots deixar-me el teu mail clicant el botó 'Reservar'. T'avisaré quan tengui la nova collita.

Característiques sensorials

Aspecte visual

Color ambre molt obscur quasi negre, mínim 90 mm escala Pfund.

Aroma

Floral i clarament maltejat, molt intens i persistent.

Gust

Dolç amb notes salades per les aportacions de melats.

Tacte

Cristal·lització molt lenta o no cristal·litza.

Espectre pol·línic

53,1% de llampúdols (Rhamnus spp) com a planta mel·lífera majoritària, 22,1% de gatoves (Genista sp.), 9,3% de vecera borda (Vicia sp.), 4,4% d’esbarzers (Rubus sp.), 2.2% de trèvols i 1,8% d’ametllers (Prunus dulcis)) com a plantes mel·líferes acompanyants més representatives.

Origen geogràfic

Can Knudsen està situat al municipi de Banyalbufar a l’oest de l’illa de Mallorca i dins del paratge natural de la Serra de Tramuntana, declarada Patrimoni Mundial per la Unesco. Té una superfície de 12 ha i els trets singulars de la finca són: la panoràmica a la immensa i gegantina Mola de Planícia, la vegetació de muntanya que inclou un bon nombre dels endemismes baleàrics i la vista privilegiada a la mar Mediterrània.

Origen botànic

La situació geogràfica, el relleu i les variacions climàtiques entre les vessants que miren cap a la Mola de Planícia i les que miren cap a la mar condicionen i donen diversitats d’ambients a Can Knudsen. Les comunitats vegetals presents i més interessants per a les abelles són: les alzines (Quercus ilex) , els llampúdols (Rhamnus alaternus), xiprells (Erica multiflora), gatoves (Genista sp.), murteres (Myrtus communis), esbarzers (Rubus sp.), trèvols (Lotus sp.), estepes blanques (Cistus albidus) i garrovers (Ceratonia siliqua), així com altres espècies que denoten una certa humitat del sol com els arbocers (Arbutus unedo).